Garantni rok počinje od datuma preuzimanja proizvoda i on iznosi 12 meseci, odnosno 24 meseca, u zavisnosti od proizvoda, što je posebno naznačeno na predračunu, odnosno računu. Ukoliko kvar ne bude otklonjen u roku od 40 (četrdeset) dana od dana prijema uređaja (proizvoda) na servis, prodavac se obavezuje da će neispravan uređaj na zahtev korisnika zameniti sa ispravnim, a ako u tom trenutku on nije tržišno raspoloživ, zamena će se izvršiti za neki drugi adekvatan uređaj uz razliku u ceni po važećem cenovniku. Vreme trajanja servisne intervencije, produžava period garancije za broj dana koliko je uređaj bio u servisu.
Garancija se daje isključivo na ispravnost uređaja, a ne na njegovu funkcionalnost, jer se podrazumeva da je korisnik upoznat sa tehničkim specifikacijama uređaja, pa se garancija odnosi na činjenicu da će izabrani uređaj zadovoljiti zahteve korisnika u okviru deklarisanih tehničkih mogućnosti propisanih od strane proizvođača – zamena uređaja u tom slučaju nije moguća.
Garancija se ne odnosi na poslove redovnog servisiranja uređaja, tj. čišćenje, podmazivanje sklopova itd. Korisnik je dužan da o svom trošku vrši redovno servisiranje uređaja.Od korisnika se očekuje da uređaj ne izlaže štetnim dejstvima (ekstremne temperature, ekstremno prašnjave prostorije, visoka vlažnost vazduha, tvrda voda itd.). Sve eventualne nepravilnosti prouzrokovane ovakvim tretmanom, otklanjaće se isključivo na teret korisnika.Uređaji koji koriste vodu moraju biti povezani na omekšivač vode (depurator) ukoliko proizvođač tog uređaja to zahteva.ukoliko ovaj uslov nije ispunjen smatra se da garancija na uređaj ne važi, odnosno garancija na uređaj se ukida.
Korisnik se obavezuje da će neispravan proizvod dostaviti našem servisu, osim ako se radi o uređaju koji nije moguće demontirati sa radne pozicije bez angažovanja stručnog lica (u tom slučaju korisnik angažuje servisnu službu koja će demontirati uređaj i dostaviti ga našem servisu).
Svaki izlazak servisera na teren, u garantnom ili vangarantnom roku, se naplaćuje po važećem cenovniku.
Uvoznik se obavezuje da obezbedi rezervne delove u roku od 4 četiri) godine od dana prodaje proizvoda.
Adresa ovlašćenog servisa: TR Gastromanija Žike Popović 3 Jelenča 15000 Šabac +381693810511
Uslovi garancije su sastavni deo svakog izdatog predračuna i smatra se da je kupac/korisnik upoznat sa njima pre kupovine.
Gastromanija je dobavljač komercijalne i industrijske opreme za ugostiteljske objekte.
Još rezultata...